Utmaningsdags

Som bekant scrappar jag ju som mest när det är något utmaning på gång. Under den gångna månaden har jag varit med i en och annan månadsutmaning. Idag tänkte jag visa mitt bidrag till färgutmaningen hos Scraplagret.
Jag frossade loss i råååsa...



Filthjärtat är urklippt på fri hand ur ett härligt filtark från gömmorna... Blingstenar är min nya hangup och pearlmaker en nygammal favvo! Bakgrundspappret är sprayat med glimmermist, men det syns visst knappt.

Titeln är stämplad med Minelles snygga stämplar. Embossade den också för att det skulle bli ännu finare... :-)



Nu är det dags att fixa lunch till prinsessan... Tror även att prinsen vaknar snart och är hungrig. :-)
Ikväll ska jag på party med bästaste tjejkompisarna!! Det ska bli så kul, dricka en massa vin och prata skit! Det gör vi alldeles för sällan numera. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Super fint! vilken härlig rosa färg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback