Tillbakablickar till sommaren

Har noterat att jag mest scrappar sommarbilder för tillfället. Undrar om det är en reaktion på rådande väderlek?! Annars kan man ju tycka att det vore inspirerande att scrappa vinterbilder.
Det har blivit ganska mycket LO's från sommarens ALV-besök. Kanske blir ett helt album till slut... Tacksamma bilder att scrappa iallafall och Stella tycker det är väldigt roligt att kolla på dem!



Den här är från pannkakskalaset vi hade till lunch... Tycker det blev väldigt härligt med det gröna och röda ihop!



Jättehärlig stickers från Basic Gray och läckra halvpärlor från Reprint!



En annan färgkombo som jag inte brukar använda mig av...

Idag har jag varit med dotra i simhallen. Det var mysigt! Åkte vattenrutschbana hur många gånger som helst, bubblade och plaskade i största allmänhet! Kul att umgås bara med henne för en gångs skull... Maken var hemma sjuk från jobbet och fick äran att tampas med lillebror! ;-)

Nu väntar jag som mest på att mina Oopsies ska bli klara, är väldigt nyfiken på hur de smakar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback