Liten

Eftersom jag håller på och scrappar gamla bilder blir det en hel del på prinsen modell mindre! Den här gjorde jag hos Camilla förra veckan.



Älskar pappret från Jillibean soup som finns i massor av färger och har ursnygg prickig baksida! Wellpappen från Inkido är också en ny favorit!



En liten detaljbild...



Och så måste jag ju visa en närbild på den glittriga rubriken eftersom det inte syns på den stora bilden...

Jag håller på och laddar som bäst för att jobba inatt. :-( Tycker det är otroligt svårt att hålla sig vaken, fast nu har jag ändå sovit mycket på förmiddagen, så det kanske går... Tror jag ska ge mig ut på en promenad och sen kanske ta ett vil till... Imorrn är det ju lördag och melodifestival och då är jag ledig!! Då blir det lördagsmys istället för fredagsmys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback