Jag vann!

Jepps, du läste rätt! Den där bloggcandyn jag tog en lott i, *pekar neråt*, det var dragning i igår och tänka sig, jag vann en förpackning clearstamps! :-) Det är ju oerhört skojigt att vinna saker!
Hoppas att de kommer snart för jag är nyfiken!!

På scrapfronten har jag ju lite kvar att visa från förra veckans kreativa stim... Den här är från i somras när vi spelade äventyrsgolf. Stella slog bollen i vattnet och använde mycket uppfinningsrikt sin sko att fiska upp den med. Det är vad journalingen handlar om, men det är ju lite svårt att läsa...



Jag hamnade i nån slags scrappa-många-foton-på-samma-LO-mönster. Designat har en väldigt trevlig skiss den här månaden och till den gjorde jag det här bidraget, fast sen gjorde jag en till som jag skickade in istället... Som sagt, kul med många foton... ;-P
Fast nu tycktes visst hela systemet bli överbelastat eller nåt, för bilderna verkar inte alls bli uppladdade. Suger på karamellen ett tag till då! :-)
Tror jag ska ta en tidig kväll! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback