Alla hjärtans dag

Jepp, idag är det alla hjärtans dag! Vi hade ett inlägg på Scrappizbloggen i veckan med alla hjärtans dag tema. Jag gjorde två presentpåsar som jag ska ge bort till mannen och dottern.





Gjorde ett hjärta med pearlmaker på påsen.





Den andra fick lite spets på sig... Och mer pearlmaker-dutt...



Och så lite crackle paint på hjärtat!

Tycker de blev ganska bra! Gillar det där med små presentpåsar, måste bara träna lite mer... ;-P

På tal om något helt annat lyckades jag idag med konststycket att köra fast bilen på garageuppfarten. Det bidde ingen utflykt för oss. Ringde en kompis i närheten med traktor och han lovade att komma förbi och rädda mig, men min händige make lyckades bygga en backe och köra bort bilen till slut... Jag kanske helt enkelt ska låta bilen stå och ta bussen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback