Sjukstuga

Japp, det är helt sjukt i vår familj... Jag mår bra nu, men då måste mannen såklart få ont i halsen och bli hängig. Undras om jag smittat honom med min halsfluss!? Stella är hostig och snorig och Ville är förkyld och har hör och häpna feber!?! Det är helg nr tre av fyra som han har feber. Ska det vara så?!
Jag hoppas att det är snabbt övergående på allihop, så de snart är friska och krya igen!

Jag passade på att pyssla lite i torsdags när jag var hemma! Kul, det var ett tag sen! Bad om utmaning på facebook och fick två stycken av Johanna som jag antog. Ska fota och visa snart! :-)

Var och köpte cardstock av Camilla innan jobbet igår, så nu kan jag pyssla lite till... :-)

Ha en fortsatt skön helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å vad spännande att se vad du gjorde av mina utmaningar!

Nästa år, när jag slutat plugga och börjat jobba ska du få ge mig utmaningar, så ska kreativiteten flöda!

Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 @ 18:12:30
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback