Hög tid!

Att uppdatera såklart!! Jag har jobbat ganska mycket på sistone, måste tjäna ihop plusflex till jul och nyår! ;-) Det går ganska bra, hoppas jag får ihop några timmar till i veckan! Lite pyssel smyger in här och där, men det har inte varit några mängder precis. Hoppas att jag ska få till lite scraptid i mellandagarna.
På tisdag kväll är det uppesittarkväll på
Skrotboken. Den tredje i ordningen, men den första som jag inte är på jobbet! Hoppas att jag ska hinna pyssla lite då! Du hänger väl på?! Gå dit och kolla redan nu!!

För lääänge sen skickade jag in en ansökan till Scrapbrukets DT-call. Det blev ju såklart inget! Usch vad det är tråkigt att ingen vill ha en... :-( Jag vet att jag skapar för min egen skull, men det skulle vara så roligt... Nåja! Kan ju visa upp min LO som skulle vara på jultema. Lite knivigt då jag hade typ tre stackars halvtaskiga foton att välja på... ;-)



Jag blev ganska nöjd med resultatet ändå! Tyckte rubriken blev rätt cool med först stickles på thickersarna, som jag sedan körde glossy på.



Glossy är bra skit! :-D

Man skulle också göra ett grattiskort med hösttema. Lite svårare om ni frågar mig...



Har ju haft lite grejor med på Scrappiz på sistone, så det finns goda förutsättningar för att jag ska uppdatera igen vilken dag som helst! :-) Tills dess får ni ha en fortsatt skön helg!


Kommentarer
Postat av: Johanna

åå wow tyckte dom blev toppenfina båda två!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback