Tjohoo!

Äntligen har jag kommit igång och pyssla lite! Röjde min scraphörna i helgen, det var verkligen välbehövligt!! Nu kan jag sitta där och se vad jag har för saker... Underlättar! :-)
Igår beställde jag nya foton och idag var jag hos Camilla på designat och hämtade lite grejor som jag beställt för ett tag sen, bla min dymo caption maker. Har bara testat den som hastigast idag och jag är redan kär! :-D Har ju alltid gillat dymo och den här kan ju bara bli en succé i mitt skapande...
Väntar dessutom för premiärkitet från Mollys scrapbooking, ska bli väldigt spännande! Hoppas det landar i min brevlåda imorrn.

Jag har dock inget färdigt och fotat att visa än, så det får bli senare. Sålänge kan jag bjuda på ett kort som jag gjorde till Skrotboken.



Nån som känner sig manad och vill ta en kopp?! ;-)

Det var allt för ikväll gott folk, nu ska jag se om sonen kan tänka sig att sova!

Förresten, när du ändå är här inne och läser kan du väl lämna en liten hälsning?! Är ju så mycket roligare om jag får veta vilka som är här.... :-)

Kommentarer
Postat av: Marita

Härligt kort!

Kul med en ny leksak. Hoppas du blir nöjd med den även fortsättningsvis.

Postat av: Marita

Härligt kort!

Kul med lite nytt. Hoppas du fortsätter gilla den.

2010-08-02 @ 20:34:33
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Åsa

Kan din inspiration få smitta av sig? Är behov av sånt. Fika-any time -:)

2010-08-02 @ 20:35:49
Postat av: Eva G

Fika är ju aldrig fel ;-) Har du också beställt Mollys kit, kul. Jag fick mitt idag, men jag har ju som vanligt inte några kort som passar, måste nog lägga en beställning hos Crimson. Ha det bra, kram

2010-08-02 @ 21:21:42
URL: http://eagessonspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback