Passfoto

Nu har jag äntligen lyckats fota LO:n jag gjorde med Villes passfoto i maj... Orsaken till att jag inte gjort det tidigare är att ett av hjärtana föll av och försvann i röran på mitt skrivbord, kunde inte alls hitta det. Men tänk, när jag städade hörnan förra helgen dök det upp och kunde sättas på plats. :-)



Tycker att pappret med stjärnorna är så snyggt! :-)

Hjärtana är Heidi Swapps snygga som jag färgat in med två olika stämpeldynor och embossat. Bra idé om man som jag mest har "fel" färg kvar, eller helt enkelt vill ha en färg som inte finns.



Igår var jag på möhippa för min kära vän Åsa. Det var en väldigt lyckad dag och jag känner mig lite trött och gammal idag... Tänkte jag skulle få en lugn kväll med tidig sänggång, men min son tycker att det är superkul att vara uppe ikväll så vi får väl se! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback