Mera skrotboken

Har ytterligare en LO att visa som jag gjort till Skrotboken. Temat var " I have a dream" och man skulle skapa med tankebubblor.



Ville är på väg upp i rutchkanan i lekparken och jag tycker det är alldeles uppenbart vad han funderar på! :-) Jag gjorde min tankebubbla med hjälp av ett gammalt stickersark från Sassafras, ritade av konturen där en stickers suttit.



Vad gäller den lille mannen på bilden gör han stora framsteg på dagis! I torsdags åt han första gången, det gick jättebra. Soppa!? På fredagen åt han också bra och skulle göra sovpremiär. Inga som helst problem... Lisa hade lagt honom på rygg med napp och snutte och där låg han kvar två timmar senare. :-) Duktig!!! Jag trodde inte dagis skulle bli några problem, däremot tänkte jag att det nog skulle ta lite tid med sovandet... Ingen är gladare än jag om det funkar!! Hoppas det går lika bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback