Buspojken

Här kommer en LO med min fina kille på! Fotot är från Anithas fotosession, länk finns i tidigare inlägg...



Lekt lite med mina distresser...

Kul med kommentarer på förrförra inlägget, man får gärna fortsätta... ;-)

Idag har vi haft en  riktigt bra dag! Vaknade vid åtta imorse och insåg att jag fått sova hela natten, skönt! (Bara för att jag skriver det nu kommer han säkert vakna inatt...) På förmiddagen ringde en kär vän som bor i Sthlm och undrade om jag hade lust att ses då hon skulle hit över dagen. Såklart jag ville!! Vi var och fikade och det var väldigt mysigt att träffa henne!
Har också fått hem fyra kg nykokta kräftor, smarrigt!

Imorrn väntar besök i Kolmården så jag borde egentligen gå och lägga mig nu, men jag är lite scrapsugen! :-)

Kommentarer
Postat av: Marita

Mycket fin bild, ha en bra dag i Kolmården:)

2010-08-09 @ 22:31:19
Postat av: Åsa

Vilket härligt foto, och härliga färger på LO'n. Blev ju riktigt läckert med distresser på bakgrunden. Alltid kul att träffa gamla vänner, man är alldeles för dålig på att hålla kontakten med sina bekanta. Vi ses snart! Kram Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback