Leopardtjej

Eftersom McDonalds alltid talar om på radio när de ska ha familjedagar med ansiktsmålning brukar det vara svårt att undvika dem... Sist blev hon en så här fin Leopard!



Hörde förövrigt på reklamen häromdagen att ovan nämnda hamburgerställe i helgen förvandlar alla barn till drakar och prinsessor... Tror ni det går att undvika? Jag har tur och jobbar helg, så jag kanske slipper... ;-) Eller om hon möjligtvis har glömt det!?
Det blir ju väldigt fina foton att scrappa iallafall! <3
Igår gjorde jag ett tävlingsbidrag till scraplyckans färgtävling, fast jag undrar om den blir godkänd... Men annars gör jag en ny, jag är ju som bekant förtjust i färgutmaningar. Idag väntar jag hem en laddning foton från Crimson så det blir nog lite pyssel ikväll.
Stella ville pyssla nu men jag har så mycket bråte på skrivbordet så det kändes omöjligt. Hon sitter nu och målar med mina promarkers..." om jag kunde ha några tuschpennor med tunn spets?" Hon är nöjd och glad iallfall och sist var hon försiktig, så jag hoppas hon är det idag med. :-)
Färdigsvamlat för idag! Ha en skön fredag!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så söt!! Vi måste ses snart och scrappa!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback