Underbara vårsol!!!

Visst är det fantastiskt?! Jag blir lycklig i hela kroppen av att titta ut och se den härliga solen. Snart, snart har den lyckats smälta bort även de sista två små snöhögarna i vår trädgård! Det bästa av allt är att alla har tillfrisknat nu, så vi kan gå ut och njuta av allt! Har två små telningar här hemma som längtar ut...

Mitt planerade scrappande i helgen blev det inte mycket med... Gjorde en LO igår men den har jag inte hunnit fota ännu, jag gjorde dessutom klart ett minialbum om familjen som jag påbörjade till cc:n på JP, men som inte blev färdigt.
Jag kan dock visa upp de två bidrag jag fick ihop till cc:n på Scrappiz.



Denna gjordes till designats tävling där man skulle ha minst tre foton och handskriven journaling. Jag valde att ha min journaling direkt på fotot.



Detta är till en färgutmaning som bestod i att man skulle använda lila, gult, orange och grönt. Samtliga färger skulle finnas och inga andra fick förekomma. Jag gjorde en 6x6 för första gången. Det var ju lite kul som omväxling, även om jag inte tror att jag kommer fylla något album...

Något annat skojsigt jag kan berätta är att jag blev tillfrågad om jag ville blir gästinspiratör för
Skrotboken en månad, det ville jag ju såklart! Jag har nyss skickat iväg mina sista alster dit så ni får hoppa iväg dit och kolla nu under april! (annars med såklart...) :-)

Nää, nu ska jag dricka mitt förmiddagskaffe och sen är det dags att gå ut i den omtalade solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback