Skapa med vatten

Till mitt första alster på Skrotboken skulle man använda sig av vatten på något vis.



Jag valde att ta fram Stellas vattenfärger. Jag målade streck som en ram och skvätte färg ur penseln på mitt cardstock.



Som fotomatta använde jag en sönderklippt tygpåse som det varit blommor i.



Ingen LO är väl komplett utan fjärilar och bling!? ;-)

Igår hade jag Meandi-party, och oooh så mycket fint det fanns! Önskar jag vore gjord av pengar! Det är ju supersvårt att välja när man skulle vilja ha typ allt!
Ikväll firar mitt jobb fem år, då ska vi bli bjudna på mat och sedan bowling. Ska bli väldigt kul! Det är ju så roligt att träffa kollegorna nu när man går hemma också!
Nu tycker min dotter att vi ska fika (det finns lite kladdkaka kvar sen igår) så det är bäst att jag avslutar... ;-)


Kommentarer
Postat av: maxell

Jag gillar den här layouten. Färgkombon och kompositionen är underbar liksom målningen och intressant material.

Postat av: Sandra

Härligt att få kladda lite! SJÄLVKLART måste man ha med lite bling och fjärilar! :-D Låter trevligt med en liten scrapträff, men just nu är det lite fullt ett tag framöver. Kanske i början av maj?

Kram, Sandra

2010-04-17 @ 20:01:31
URL: http://smamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback