Villes album

Ja, det är minsann hög tid att påbörja pojkens album! Har fått jordens skaparlust och tar varje litet tillfälle i akt att pyssla!



De små djuren är urklippta ur ett papper. Längst upp en liten resumé av den stora dagen på de två tagsen... På banden som sitter i tagsen är det söta små blå fossingar, vilket tyvärr inte syns särskilt bra på fotot!

En liten närbild på tjusiga tyllen och min urläckra nya kantstans... Lööv it!



Bakgrunden är vit, men ser lite lätt babyblå ut i fotningen. Eller är det allt det blå runt omkring som gör det?
Vad skumt det är förresten att försöka tänka lite pojkigt i skapandet, när man är så van att göra flick-LO's... Men det är ju inspirerande i sig med lite nytänk!
Städade min scraphörna så fint häromdagen när jag packade upp från träffen. Kan säga att det redan ser ut som ett slagfält! ;-)
Nu ropar ogräset på mig där ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback