Snart är det dags

för vår stora scrapträff i Linköping!! På lördag och söndag smäller det. Hela helgen finns det en massa skojiga scrapbutiker och pysseltokiga människor i John Bauer gymnasiets lokaler. Titta förbi vetja! :-)
Idag har jag fotat några LO's som jag gjort för ett tag sedan.
Först ut kommer en glittrig och lekfull sak:

Tycker de glittriga thickersarna är sjukt snygga!! Och glammiga... Antar att jag suktar efter glitter och glamour i min vardagliga med ack så mysiga bebisvardag... ;-)
Nästa är gjord till en färgutmaning som jag tror jag hittade på Skaparlustens blogg, men som vanligt fick jag aldrig tummen ur och skickade in... Hur som helst skulle det vara turkos, cerise, orange och lime. Tyckte det här pappret passade alldeles förträffligt!





Roliga färger att jobba med! Mitt orangea embossingpulver kom till pass, det är ju så läckert!



Här testade jag att göra egna swirls med pearlmaker. Blev ju ganska bra tycker jag!



Den här är gjord efter en skiss någonstans, som jag inte heller skickade in till... Men lite kul att scrappa med många bilder. Min dotter har blivit väldigt medveten om kameran och vill man ha en naturlig tjejja får man nästan smygfota.



Den sista är från vår ALV-besök i somras och själva LO'n gjorde jag när vi som ordnar Linköpingscrap:en träffades hemma hos Sandra i somras. Även "knasmaja" och "mammas prins" påbörjades då.

Nu måste jag verkligen ta tag i städning innan sonen vaknar! Ses i helgen då!? :-D


Kommentarer
Postat av: Eva G

Så mycket fint. Snart är det dags. Jag längtar som en tok. Allt är färdigbakat, nu är det bara att packa väskorna också. Ses på fredag. Kram

2009-09-02 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback