Lite nytt

Har gjort ett bidrag till  septembers skisstävling på Scrappiz, min nya grej är ju dessutom att skicka in dem i tid... ;-P

En liten LO om våra små äppelträd som blommade så fint för första gången i våras! Det resulterade slutligen i hela två äpplen på det ena trädet och inte ett endaste på nästa, men det är en helt annan LO... ;-)

Nästa LO är gjord till en utmaning i AoS bloggparty; nämligen en färgutmaning hos Eyovine! Utmaningen bestod i att använda vitt och svart som bas med endast en accentfärg. Det var lite klurigt, men väldigt roligt, jag är ju som bekant förtjust i färgutmaningar... Jag valde blått som accentfärg ifall det inte syns. ;-)



Har lekt loss lite med mina promarkers och glossy accents! I love glossy accents har jag kommit på... Flaskan har åkt runt i väskan och bara samlat damm väääldigt länge, men nu har jag plötsligt hittat den igen. Härligt! Här kommer en detaljbild på en av de glossade stjärnorna...



Det var allt för den här gången! Nu ska jag ta mina gullungar och njuta av den vackra hösten. Idag är det studiedag på dagis, så vi har lyxat med sovmorgon!


Kommentarer
Postat av: eyovine

WOW!! så snyggt! Snyggt matchat med fotot! Bra titel! Kul att du ville vara med på min utmaning =)



// Maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback