Godkväll!

Ikväll har jag varit inne i stan och fikat med en kär vän, det var otroligt länge sedan vi träffades och fick prata utan barnen som avbryter ideligen... ;-) Väldigt trevligt var det hur som helst!
Pysslandet har varit lite lugnt några dagar. I helgen var det ju så fantastiskt väder, så då kunde jag ju inte sitta inne och uggla. Men jag kan visa mitt bidrag som jag skickade in till Brunsons spillpappersutmaning...





Idén till de fina pappersrullarna är knyckt hos
Sandra, mycket dekorativt och användbart skulle jag vilja säga! :-) Jag menar, spillpapper har man ju hur mycket som helst!!
Nähä, nu ska jag ladda för "dödlig fångst" på Discovery. Min käre man kollade alltid på det i sovrummet förut och till slut smittade det av sig, nu är jag halvt beroende... ;-) Det värsta är att det är så sent.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Lisbet

Nu har jag tagit mig tid att surfa runt genom ”min bloggrunda” – sida. Roligt att du är med på sidan. Många har frågat efter en blinkie så de kan länka tillbaka som tack för att de får vara med. Nu finns det en blinkie att hämta hem på; http://minbloggrunda.blogspot.com/

2009-09-27 @ 11:00:18
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback