Fotobok

Jepp, på Fujis hemsida kan man göra en fotobok... Jag snubblade över ett erbjudande om en gratis sån fotobok ifall man bloggar om den. Och bloggar gör jag ju... ;-) Har aldrig testat såna här fotoböcker men har ofta funderat på att göra det. Nog för att jag scrappar, men eftersom jag oftast bara har ett foto på varje LO lär det ju ta en livstid att scrappa alla... Tänkte tillexempel att bröllopsfotona skulle vara jätteroliga att göra en fotobok med. Då får man ju dessutom själv vara med på bild... ;-P Måste testas iallafall, sen återstår att se vad det blir för bilder!

Har scrappat lite i helgen. Gjorde en LO som från början var tänkt till en färgutmaning i bloggpartyt, men jag tror visst det gick överstyr och inte blev som grundidén... Inte för att det brukar bli det, men här var det ju faktiskt vissa kriterier... Nåja, jag tyckte den blev fin iallafall, så jag visar den väl här!

Fotot är från dotras första dagisdag på terminen. 6.45 och hon är pigg som en nötkärna med nya fina kläder. Älskade gullunge!! Jag har snöat in på (bland annat) glimmermist, finns på så gott som varenda grej jag gör... Dessutom är de prickiga Bo Bunny-papprena väldigt användbara!! Har massor av olika färger och ääälskar dem! De syns också ofta nuförtiden...




Jag har lite mer på lager, men det får jag visa en annan dag... ;-)

Igår döpte vi Ville! Han var så duktig och glad som vanligt, världens bästa pojke!! Han garvade mest åt prästen och all uppståndelse i övrigt... Och sötaste storasystern sjöng "Blinka lilla stjärna" i kyrkan. Behöver jag säga att tårarna brände bakom ögonlocken?! Det blev en väldigt lyckad dag!

Nu ska jag nog försöka sova, imorgon är det upp med tuppen igen. Vem hade kunnat tro att man skulle behöva ställa klockan på sju varenda dag när man är mammaledig?!


Kommentarer
Postat av: cicki

Härligt att det gick bra i kyrkan med lilla Ville. man vet ju aldrig innan vilket humör krabaten kan tänkas ha :) Visst är skjortan söt, gillar den rosa randen :P

Postat av: Veronica

Hej!

Vad kul att du kikade in på min blogg och lämnade spår så att jag kunde hitta till dig :-) Jag kan verkligen rekomendera fotoboken. Jag bloggade också om den och fick en gratis, vilket fantastiskt erbjudande, man behövde inte ens betala frakt. Jag gjorde en bok till min systerson. Jag har länge tänkt scrappa ett album till honom men eftersom han pillar sönder allt han får i händerna så passade det bättre med något utan 3d dekorationer. Jag ville så gärna att han skulle ha ett album han kan bläddra själv i och det kan han ju göra med den här boken.



Jag gillar verkligen din scrapstil och lägger till dig i min länklista om det är o.k.

Hoppas du får en fin dag /Veronica

2009-09-29 @ 09:49:18
URL: http://scrapparvonkis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback