alster från träffen

Ja i helgen gick den alltså av stapeln, den sjätte Linköpingscrap-träffen. Det var som vanligt underbart kul! Massor av trevliga människor, härlig shopping och en massa inspiration!
Idag har jag tagit mig i kragen och fotat helgens alster.
Först ut är mitt bidrag till lördagens tävling där man skulle lifta en LO av AnnaG:

Nästa skulle man använda sig av goodiebagen vi fick på träffen:



Gjorde även ett kort till den tävlingen:



Har äntligen köpt Qk-fjärilen som jag suktat efter hur länge som helst!! Ifall nån undrar varför den är med på allt jag gör... ;-P
Stellas hade en lifttävling som jag också gjorde ett bidrag till:



Något annat jag fullkomligt snöat in på är glimmermist... Vill helst ha det på allt! :-D

På söndagen hade vi en tekniktävling där man skulle scrappa monokromatiskt, dessutom skulle det finnas band eller spets. Först kommer min LO, sedan slängde jag ihop ett kort också!



Inte helt lätt att se, men det är faktiskt tyll bakom stämpeln.

Till söndagens skiss gjorde jag den här LO:n som handlar om min dotter och hennes bästis. De är väldigt ofta osams... Stella undrade vad de höll på med när hon såg fotot... :-)





Eftersom jag var i gasen gjorde jag ett snabbt kort med min nya stämpel och lite spillpapper... Bra-att-ha kort! Tycker stämpeln är himla snygg och dessutom väldigt användbar! (från Minelle)

Nähä, nu har min lille gosse vaknat och säger bestämt att han inte vill ligga kvar i sängen längre... Hungrig... :-)


Kommentarer
Postat av: Annika

Jättefina saker du gjorde i helgen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback