Rosa LO

Hos Pappersbiten hittade jag en utmaning att skapa rosa alster. För varje bidrag skänker Pappersbiten 10kr till bröstcancerforskning, det tycker jag är superbra!! Självklart gjorde jag ett bidrag;



Den handlar om min dotters förkärlek för korv med bröd... Närhelst hon hittar en "korvgubbe" så bara ska hon ha en korv, oavsett om hon just ätit eller ej... Här är det på midsommarfirandet, strax efter lunchen som hon mumsar i sig en varmkorv! :-)



Det var otroligt dåligt ljus när jag fotade, så man ser inte hur glossig och fin den är... Men här ser ni ju iallafall ett hörn... :-D
Imorse när jag lämnat på dagis tog Ville och jag en liten fotopromis. Superfint ute med sol och frost och hela paketet! Tycker det är otroligt vackert den här årstiden, då vädret är fint vill säga! Hoppas på att få med mig Stella ut i skogen i em och fota lite höstbilder. Gäller att passa på innan alla löv är bruna och på marken...


Kommentarer
Postat av: Eva G

Vad fin Lo:en blev. Hoppas det är bra med er. Kram

2009-10-28 @ 14:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback