Mera till bloggpartyt

Hej, här är jag igen... ;-) Den här gången är det Cath som bjuder på en färgutmaning. Nämligen att skapa i rosa och brunt (möjligen med inslag av vitt). Detta nappade jag på såklart och fick till följande bidrag;

Ljuset var väl inte det bästa att fota i idag, men jag tror det syns ganska bra iallafall.



Såg framför mig en riktig nyckel, men jag lyckades inte hitta någon så det fick bli ett pappersalternativ... :-) Är ganska nöjd med den också faktiskt! Den är urklippt ur ett Rusty pickle-papper som legat och dammat i pappershögen bra länge, men nu så! Klistrade den först på dubbla cardstock för att den skulle bli lite kraftigare.



Nähä, nu har sonen definitivt tröttnat på att vila middag... Han är arg i sin säng så det är bäst jag plockar upp honom!


Kommentarer
Postat av: Cath.

En helt underbar LO! Tack för att du ville vara med i min utmaning!

Postat av: Lisbet

Hej!

Jag tror inte att jag varit inne hos dig förr. Du får väldigt gärna lämna en länk på www.minbloggrunda.blogspot.com. Det är många varje dag som tittar in för de letar någon.



Hoppas du inte tar illa vid dig nu men jag tänkte visa dig vår (articsisters) nya stämpelkatalog. Du behöver inte titta om du tycker att jag är fräck som visar upp den här. Den finns på; www.safirsilk.se.



Ha en underbar dag

2009-10-02 @ 15:19:12
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback