Ditt och datt...

Nu är hösten här på riktigt, fy vad kallt det är!! Imorse när vi gick till dagis låg det på nollan. Det riktigt biter i kinderna, fast det är ju lite mysigt också! Tycker om att sitta och kura i soffan med tända ljus och brasan sprakande i kaminen och en tekopp i handen. Så jag klagar inte allför mycket... ;-)

Jag har på allvar tagit tag i min vikt nu, gick med i GI-viktkoll igen i måndags. Hittills känns det väldigt bra och går förvånansvärt lätt! Hoppas det fortsätter göra så... Jag vill ner 10 kg ( gärna 12, men jag tror att 10 är mer realistiskt). Det bara SKA gå!!

Pysslar gör jag en del, även om tiden inte riktigt har räckt till den här veckan. Har några halvfärdiga LO's som jag ska försöka göra helfärdiga... :-)
Så länge kan jag visa mitt bidrag till designats septembertävling som nu är avgjord; inget pris till mig tyvärr...


Blomman är urklippt ur mönsterpapper och stjälken stansad i kork. Fastsatt med 3D-kuddar och dutteliduttad med pearlmaker.



De små fåglarna är urklippta ur ett papper från DCWW och är lackade med glossy accents. Kände mig också tvungen att använda min fina kantstans från Martha Stewart... :-D Skulle vilja ha allihop!!


Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och titta lite på de där halvfärdiga layouterna.
Adios!


Kommentarer
Postat av: Cicki

jag fortsätter att vara impad av dina alster :) Jag ska också ta tag i min vikt... snart :P Har nog bara 3 kilo att få bort men ALLT sitter på magen. Så irriterande!! Vi får kämpa på.. ska bara sätta igång ;)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback