Dåligt med uppdateringar...

...japps, nu har det visst varit en svacka igen. Men tro inte att jag inte pysslar, för det gör jag!! Har styrt med lite alla möjliga saker, har inte så mycket att visa just nu tyvärr, fast två små LO's kan jag visa. Eftersom det varit så ruskigt tråkigt väder är bildkvalitén usel!! Det ser ut som det är blå bakgrund istället för vit, men det får vara som det är...

Den här gjorde jag igår på en härlig pysseldag hos Camilla. Jätteroligt, men inte superkreativt från min sida... Roligt att sitta och prata dock. Och inspiration fick jag ju såklart!! Pysslar alltid bäst efter en träff! :-) Har lånat både lyktstolpe-diesen av Camilla (den är ju sjuuukt snygg för övrigt, VILL HA) och alfabetet "uptown girl". Kul att använda någon annans grejor!

Denna gjorde jag också hos Camilla, den blev väldigt enkel, men jag gillar den ändå!!

Annars rullar det på som vanligt... Försöker lära lilleman att äta med blandat resultat...

Har idag varit förbi jobbet och sagt att jag vill börja jobba lite extra from november. Fy vad läskigt!! Känns både roligt och hemskt på en gång... Bra att få in en fot och känna på lite och samtidigt få lite pengar. För de går åt... ;-)

Färdigdatat för den här gången, jag tyckte bestämt att jag hörde pysselbordet ropa!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback