Så mörkt och tråkigt!

Ja fy bubblan vad trist det är när det regnar och är så grått konstant!! Har liksom ingen ork till något!
I helgen som var blev jag gräsänka när T åkte till huvudstaden för att kolla på fotboll. Stella talade om att hon minsann ville sova hos farmor, så det blev bara lillprinsen och jag hemma... Vi hade det så lugnt och skönt! Jag fick vara enväldig härskare över fjärrkontrollen samtidigt som jag kunde bre ut mina scrapsaker över hela vardagsrummet!! :-D
Jag gjorde två layouter, men jag visar bara en idag för den ena blev urdåligt fotad. Hela nederkanten försvann... Får återkomma med den när jag fotat om!
Den här blev också lite rumphuggen, men det var bara cardstock därnere, så det gör inte så mycket... Eftersom det bara blir en LO, bjuder jag på fler bilder av den istället! *fniss*



Tycker det är läckert med den där breda spetsen! Och bradsen gillar jag mycket...



Har en jättehög med glasspinnar liggandes. En sån fick bli "journalingruta".



Ikväll ska jag på inspirationskväll hos
Minelle, det ska bli jätteroligt!!

Kommentarer
Postat av: Eva G

Jättefin lo, han är ju bara så go. Jag kunde tyvärr inte åka till Minelle ikväll, F jobbar natt:-( Ses snart, kram

2009-11-11 @ 22:02:28
Postat av: Pilla

Hej vilken jättefin LO! kortet var ju så fint och att det hela går i en enkel stilren stil, snyggt!

ha det kanon!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback