Rosa jul...

Hmm, vet inte vad det är med mig och rosa för tillfället... Jag tycks dras till utmaningar som har något med rosa att göra! Hos Ulrika hittade jag en utmaning att göra ett julkort i rosa. Detta tilltalade mig såklart och så här blev mitt kort:

God Jul stämplat och embossat i ljusrosa glitter, kan bara anas... Granarna är urklippta ur ett basic grey papper.



Insidan är stämplad med snöflingor och "önskar". Hela bakgrunden är mistad med walnut gold, men det ser mest lite skitigt ut på bilden. (lovar att det är snyggare live...)



Jag är riktigt nöjd med det här kortet! Kanske ska göra alla julkort i rosa!? Kul var det iallfall... :-)


Kommentarer
Postat av: ulrika_m

Så ljuvligt ljusrosa! Jättefint kort. Vad roligt att du ville delta i min lilla utmaning! Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback