Måndag igen

Sanslöst vad fort tiden går!! I helgen var vi på party här i Bestorp, det var väldigt skojigt! God mat, dans och framför allt karaoke. I like... Förstår inte vad det är som gör att jag bara måste sjunga!? Hellre än bra som man säger... ;-P
Igår var vi inte så snabba här hemma. Väntade ivrigt på att klockan skulle bli 15 så det äntligen var dags för "guldmatchen" i allsvenskan. Gissa om det firades med skumpa och grejer när AIK verkligen tog hem det!! Behöver jag säga att min man är världens gladaste?!

Pysslandet har varit lite lugnt med sista veckan. Fick någon slags inspirationsdipp, men det vänder nog snart! Kan visa en LO som jag gjorde till scrappiz oktoberskiss, men inte skickade in... Tyckte att det saknades något.
Efter fotograferingen har en liiiten journalingspot tillkommit, men jag orkade inte fota om så ni får tänka er den... :-)



Usch, det blev verkligen inga bra bilder. LO:n ser ju helt dassig och tråkig ut... Ja ja, så är det när solen vägrar visa sig!

Nu ska jag röja lite här hemma innan sonen vaknar. Sedan är det dags att hämta Stella hos kompisen, laga mat och åka och rida. Fryser när jag tänker på det.... Måste leta upp varma kläder tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback