Lite nytt

I onsdags var jag hos rara Camilla och scrappade hela dagen! Det var väldigt trevligt och jag fick en hel del gjort!! Närmare bestämt tre layouter. Dessutom fick jag en liten inspirationsskjuts och har fortsatt här hemma efter det... :-)
Har blivit lite julinspirerad och fortsatt på lite överblivna foton från förra julen... Först ut är granen;

Gör sig ju inte jättebra såhär, men men. Julgranskulorna är tillverkade av två journaling sprouts och fästa i supertunn wire som är jätteläcker! Den fläckiga bakgrunden kommer av mist såklart... Testade min nya walnut gold, blev läckert på det svarta, men syns ju tyvärr urdåligt här.

Nästa LO handlar om tomten som brukar dyka upp utanför oss på julaftonsmorgonen... Han brukar ha med sig paket till oss. Sist hade han ett brev där han beklagade sig över avsaknaden av gröt, så det är bäst vi skärper oss i år! ;-)



Rubriken är målad med crackle paint.



Den sista är gjort på dotterns begäran! jag lovade att scrappa en LO med henne och Ville;



Älskar det här fotot på mina gullungar!!

Det var nog det jag tänker visa för stunden... Ska om en stund gå och göra mig iordning för att träffa tjejerna som arrangerar
LinköpingScrap, vi ska äta julbord ikväll, det ska bli jättekul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback