I planterartagen...

Ja en sak som går utmärkt att kombinera med bebis är trädgårdsarbete! Ville sover oftast jätteskönt i sin vagn i trädgården vilket betyder att jag får jobba bäst jag vill... Eftersom vi har ganska stor tomt som mest bestått av en gräsmatta har jag börjat lägga ner lite energi i frågan. Har planterat lite bärbuskar i veckan och igår gjorde jag ett litet trädgårdsland i några pallkragar. Sådde lite morötter, rädisor och lite sallad och sånt. Ska bli mycket spännande att se om det kommer upp något!



Visst blev det fint!?

Dessutom har jag satt lite kryddväxter i en urna. Har tänkt att jag ska ha ett pallkragsland till med kryddor, men jag saknar en krage, så det får kanske bli nästa år... Krukor är ju också trevliga! Dessutom blir det ju fint på altanen då!



Dessutom blommar våra små äppelträd som vi planterade förra sommaren. De är väldigt söta!!
Nu ska jag underhålla nyss nämnda bebis, som förövrigt är två månader idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback