Äntligen pysslat lite

Japp, igår var jag på scrapträff i Bestorp, mycket trevligt! Jag hade bara gamla foton och kände mig väldigt ringrostig, så jag presterade bara en endaste liten LO:



Sedan gjorde jag ett kort:



Tack Christina för lånet av puncharna!
Eva G gjorde kort att hänga på vinflaskor vilket jag tyckte var en mycket skojsig och bra idé, så jag gjorde också två stycken. Vet inte om de blev så jätteroliga, men de var kul att göra iallafall... :-)





När jag ändå hade kameran framme passade jag på att fota ett helt gäng med gamla LO's som legat här hemma. Tänkte att jag skulle lägga in dem allt eftersom, för det här är ju trots allt en scrapblogg... ;-P

Nu ska jag packa till Stellas simskola som börjar i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Eva G

Tråkigt att jag fick ge mig iväg tidigare än vad som var tänkt, men det blev bra till slut. Vad fina alster du fick till även efter jag åkt.

Ha det bra Vi ses

Kram

2009-07-20 @ 22:15:14
Postat av: christine

Tack så mkt! :) Vilka underbart söta ungar du har. Tänk att vi fick en varsin Ville o Valle tillslut :) Stort grattis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback