Ho hooo...

... härinne ekar det tomt... Vet inte riktigt vad jag fyller ut tiden med för tillfället, men det är inte pyssel iallafall... Har drabbats av en scrapblock tror jag. Inspirationen vill inte riktigt infinna sig, tyvärr. Men jag hoppas det går över snart! Om jag bara framkallar lite skojiga foton så jag har något att scrappa så... eller nåt...
Vi har iallafall bestämt nytt datum för vår stora scrapträff i Linköping *pekar uppåt*. Det ska bli riktigt roligt, det är fjärde gången nu och jag tror aldrig vi kommer vilja sluta... :-P
Dags att börja spara pengar så man kan shoppa loss i de väldans trevliga butikerna!!
Hoppas vi ses där!! :-D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!
Hörde du vill vara med och scrappa imorgon! Jag kommer vara hemma från kl. 16 imorgon, men har förstås flickorna ett tag själv. Så kom när det passar dig, du jobbade innan eller? Kommer du ihåg var jag bor?

Postat av: Sandra

Kanon, Camilla kommer runt kl. 17 också! Ses imorgon!

2008-05-21 @ 12:20:04
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback