***Utmanad***

1. Gör du kort eller scrappar? Främst är jag en scrappare, men eftersom jag köpt på mig promarkers och en del stämplar så övar jag mig sakta men säkert på att göra kort också... Problemet med kort är att de bara ligger i en hög hemma, vet liksom inte vad jag ska göra med dem...
2. Favorit färg som du gärna använder? Rött, svart och vitt, brunt och rosa.
3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan? Knappar för tillfället
4. Vilket är ditt bästa köp? Min Cuttlebug (fast den köpte jag ju inte själv utan fick av min älskling i julklapp)
5. Finns det något du ångrar att du köpt? En CB-die som är tveksamt om jag kommer använda...
6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst? Främst är det dottern som fotograferas här hemma, följdaktligen är det mest henne jag scrappar foton på... Men jag försöker bredda mig lite. :-) Motivstämplar är det mest Magnolias... De är så trevliga att färglägga! :-D
7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken? Prenmererar på Creating Keepsakes och Simple Scrapbooks.
8. Favorit pysselblogg du brukar besöka? Har min lilla runda jag brukar kolla igenom dagligen, annars vet jag inte om jag har någon direkt favoritpysselblogg...
9. Vad/vem inspireras du av? Inspireras av scrapträffar! Tycker det är kalasbra för inspirationen att träffa andra och pyssla, brukar vara otroligt kreativ efter en träff. Annars tycker jag om olika utmaningar!
10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då? Skulle behöva mer papper, tycker aldrig jag har riktigt "rätt" när jag ska välja... Dessutom skulle jag behöva förnya mitt dekorationslager!

Jag utmanar Annika, Camilla, Sandra och Martha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback