***glad är jag***

Har ju en tämligen liten scraphörna i vårt sovrum, i  andra änden bor datorn. Nu har jag kommit på den eminenta idén att byta plats på dem!! Datorn behöver ju inte så himla mycket utrymme och på så sätt får jag minst dubbelt så stort!! Yeey, jag är så glad!! Och min rare make tyckte det var en bra idé, bara en sån sak... :-D
Så nu mäter jag och planerar för fullt för all förvaring jag kommer få plats med! Kommer säkert bli hur bra som helst, fast jag vet inte när vi ska ha tid att göra det, men ändå!!

Idag har jag varit på scraploppis i Malmslätt, det var väldigt trevligt och jag hittade en del kul saker! Tack snälla Camilla för att du hittade på den braiga idén! (och tack för fikat :-))

Här hittade jag en LO som jag inte visat tidigare, den är gjord efter Helenes skiss i scrapbooking mm:

image181


Nu är det snart dags för "I en annan del av Köping", därefter blir det Wallander och sovdags... Tidig morgon imorrn, sen blir det yoga på kvällen, skööönt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sött med bestämda små tjejer! :-)

Jag har faktiskt haft Martin hemma när jag varit sjuk, har inte orkat ta hand om tjejerna själv. Ja Linn hade väl gått bra att ta hand om när hon bara låg i soffan, men Julia var hyfsat pigg och inte nöjd med en mamma som inte orkade leka med henne... Idag är de på dagis, men jag har fortfarande feber och är hemma. Hopppas Stella mår bättre och att ni fått sova!
Kram, Sandra

Postat av: Camilla

GRATTIS!!!Absolut ett bra val att välja dig!!Såg att det var offentligt nu :-)
Ska bli kul att se vad du hittar på
Kram

2008-03-06 @ 11:05:41
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Sandra

Av någon anledning går det inte att kommentera rätt inlägg... Grattis, vad kul att du gått och blivit DT! Ska bli kul att se vad du hittar på! Ha en riktigt bra helg!
Kram, Sandra

2008-03-07 @ 22:35:11
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Annika

Hej svejs! Jag kan inte heller kommentera i rätt inlägg, men jag är här för att säga GRATTIS förstås! Kul att det blev du också! Det ska bli kul att "designa" tillsammans i teamet. Kram, Annika

2008-03-08 @ 13:07:50
URL: http://fotodagbok.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback