Bla, bla, bla...

Godkväll i stugorna!! Här har ni en som är trött... Har haft introduktion på vårdcentral i veckan. Eftersom jag inte jobbat i primärvården förut är det helt nytt för mig och jag känner mig väldigt trött och förvirrad... Har suttit i telefonrådgivning hela dagen och nästa vecka ska jag göra det "på riktigt" hela veckan. Oj, oj, hur ska det gå!? :-P

Kom på att jag har en LO som jag inte visat. Den är gjord efter skissen till 
Stellas DT-ansökan, eftersom jag fick en plats hos Minelle skickade jag aldrig in...

image194

Det var allt för idag... Måste försöka sova nu så jag orkar med en lång dag på ytterligare ett nytt ställe imorrn... Sen är det ledigt i fyra dagar, härligt!! Och på fredag ska jag på scrapträff, det ska bli superkul!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad fin!!äter du pasta sallad med kassler?
tänkte ha nåt smidigt på fredag

Postat av: Camilla

Nix du behöver inget göra tills imorgon,har kommit på att chokladmousse med crisp i skulle bli gott till efterätt hittade en sådan förpackning i skåpet här,gillar du det? ;-)

2008-03-20 @ 17:12:30
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Sandra

Så fin den är! Är ju mina favvofärger dessutom! Ha en riktigt bra scrapträff imorgon, gissa om jag också vill vara med! Men Camilla har lovat att förbarma sig över mig en stund på söndag, så jag också får scrappa lite. ;-)
Kram och Glad Påsk!

2008-03-20 @ 20:09:43
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Camilla

N har feber här över 38 grader,så du vet om det inför morgondagen,nu ska jag se om jag hinner med nån tävling ikväll
ses imorgon

2008-03-20 @ 20:42:50
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback