Kortinspiration

Här uppdateras det sämre än nånsin... Jag har faktiskt pysslat en hel del på sistone, men jag har inte orkat fota eller nåt... Men idag har jag tagit mig i kragen och här kommer faktiskt lite bildbevis! Och kort är det hör och häpna...
Minelle har fått hem massor av nya fina stämplar. Jag fick äran att testa några av dem... Här är den första:


Tycker att det turkosa embossingpulvret som också kommer från Minelle är ursnyggt! Tyvärr blev inte fotot så bra, svårt att se färgerna. Men det är iallafall brun-glittrigt papper och turkos punchinella.

Nästa tjusiga stämpel gjorde jag en tjejvariant och en killvariant av...




Ehh, ja, jag gillar punchinella... ;-P Både det blekrosa och det blå embossingpulvret kommer från Minelle. (Oj, det blev värsta reklaminlägget!) ;-P

Sen satt jag och lekte lite med mina supersnygga clearstamps från Basic Grey. Gjorde några tags att sätta på presenter eller i blombuketter eller vad man nu vill.

  

Det var allt för idag, men jag har fotat mer så snart hoppas jag att det kommer mer nytt här! kramelikram

Kommentarer
Postat av: Åsa Merving

Kikar tillbaks. Vilka fina kort!!

Ang. tapeterna så finns det en hel serie som jag tror heter "Svenska traditioner" eller något så´nt. Vi har ett par andra i vår hall som är från samma serie.

Postat av: Annika

Oj, vad många snygga kort!! Måste köpa lite mer embossingpulver inser jag....

2008-06-18 @ 18:10:28
URL: http://fotodagbok.sajk.com
Postat av: Sandra

Wow, så många fina kort du gjort! Och kul att se lite nytt här! ;-) Det är väl snart dags för en miniträff igen, va? Eller kommer ni vara borta mycket i sommar? Jag jobbar en vecka till, sedan är det 5 veckors semester, varav de två första själv med barnen.

Hoppas det inte regnat på er idag, vi fick både regn och hagel på oss i slutet av dansen runt midsommarstången ute i Berg... Så picknicken fick bli hemma i trädgården, det funkar bra det med!

Kram, Sandra

2008-06-20 @ 23:04:57
URL: http://smamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback