Höstblåsor!?

Kan man ha det när det nästan är vår?? Det kan man, för det har min stackars dotter... Händerna och fötterna är ganska fulla av blåsor, men som tur är tror jag bara hon har en i munnen. Aj, aj, hon är inte särskilt sugen på att äta kan jag säga. Mjölk och glass har varit födan de senaste dagarna.
Men idag ska hon få åka till Mc Donald's, spännande och se om det är tillräckligt gott och roligt... :-P

Själv ska jag snart åka och jobba, är jag inte så särskilt sugen på kan jag säga. Är lite halvförkyld jag med efter att ha delat säng med vår snörvlande, höstande dotter några nätter, men det får gå!

Idag har jag laddat in bilder från kameran och hittade en och annan LO som jag inte visat, så det tänkte jag göra nu...

image162

Den här gjorde jag på en träff i mellandagarna. Den gjordes till en utmaning, man skulle använda brunt, orange, rosa och cerise. Som vanligt kom jag mig aldrig för att skicka in den, men den var rolig att göra...

image163

Denna påbörjades på samma träff. Lite ovanlig färgkombo för att vara jag, men det var ju riktigt skojigt. Syns inte jättebra på bilden, men det är cerise och rött. Kanske ska det till lite journaling, har inte bestämt mig än...

image164

Till bröllopsalbumet... (som fortfarande inte är inhandlat)

image165

Var tvungen att testa att skriva ut bilden på cardstock... Resultatet blev riktigt trevligt tycker jag, men det är lite svårt att se på bilden måste jag säga. Layouten är inspirerad av en LO i Simple Scrapbooks tror jag det var...

Det var allt för nu! Fortsatt trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så mycket fint! Min favorit är "Nyfiken", så härlig bild och enkel men med det lilla extra!

Postat av: Martha

Blev alldeles kär i rutchkaneLO:n!!! Så snygg med färgerna tillsammans!

2008-01-26 @ 13:11:07
URL: http://pimms.blogg.se
Postat av: Charlotta

Halloj, "halkade" in här, och hittade massa fina alster !!

2008-02-04 @ 14:05:04
URL: http://happieart.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sitter du där hemma nu och klappar på dina nya fina clearstamps :-)

Tack för trevligt sällskap under helgen!!

Kram

2008-02-05 @ 22:10:59
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback