endast tomten är vaken...

typ... och så jag då! Sitter alldeles ensam på jobbet (kollegorna är ute och far) och tycker synd om mig själv. Har långtråkigt och är trött pga dålig sömn idag. Stella har varit magsjuk natten som var och på dagen idag. Min stackars man har varit uppe och tvättat sängkläder och kräksig dotter halva natten, följdaktligen var inte min sovdag så lugn och ostörd som vi planerat... Men nu är jag här iallafall och hälften är avklarad! Snart hoppas jag dessutom att de andra kommer in och äter lite med mig!!

Medan jag sitter här har jag surfat runt och hämtat inspiration lite här och där. Dessutom passade jag på att beställa
hänglarklubb-kitet, så nu saknas bara mina promarkers som jag innerligt hoppas dyker upp på måndag!!! (trodde vi skulle fått dem i början av förra veckan) Dessutom väntar jag på ett trevligt paket från Stellas som bör dyka upp i mitten av veckan!
Har scrappat massor på sistone, inspirationen flödar, det är skitkul!! Lite ledsen att jag inte kunde gå på träffen idag, men det kommer ju flera! Om vädret tillåter imorgon ska jag försöka fota lite och lägga upp här.

Nähä, nu kanske jag ska ta och städa läkemedelsrummet eller någon annat festligt!

Gääsp!

Kommentarer
Postat av: Petra

Det var synd att du inte var på träffen, det var som vanligt riktigt trevligt.
Tråkigt att Stella är dålig och att det påverkade din sovmorgon. Jag har haft min sovmorgon idag och det var hur härligt som helst! Sitter här nu med en kopp kaffe och bara njuter av att det är söndagmorgon!
Kram!

Postat av: Camilla

Läste på deras hemsida att de har stängt på grund av flytt till den 25 mars!!
Hoppas ni får pennorna på måndag.jag köpte fler igår kväll på Skaparlusten 25% hela helgen så jag passade på att handla fler :-)
Absolut en miniträff snart,hur jobbar du framöver?
Kram

2008-02-24 @ 19:27:01
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback