Vår, äntligen?

Äntligen förresten... Men eftersom det aldrig kom nån vinter känns det som man väntat på våren länge redan, även om det inte är så riktigt! Glad blir jag hur som helst av att se solen! Så mycket roligare att vara ute då.
Idag har vi dock roat oss inomhus. Äntligen gick det sedan ganska länge utlovade Busfabriksbesöket av stapeln... Stella och jag var där med varsin kompis... ;-P Ärligt talat vet jag inte vilka som hade roligast, mammorna eller barnen... Vi var helt svettiga allihop innan vi åkte hem. Lyckad dag med nöjda och glada barn!!

På pysselfronten är det lite stiltje just nu, men jag kan visa mitt bidrag till Stellas kittävling:

image198

Är riktigt nöjd med resultatet!!

image199

Kom på att jag ju har en till... Mitt sista bidrag till cropen i påskhelgen. Man skulle scrappa i nytt format. Har aldrig testat liggande letter förut, men det var ju faktiskt riktigt trevligt!! Känns som man fick plats med mycket på nåt sätt...

Nu ska jag bänka mig framför tv:n. Ikväll är jag ensam härskarinna över fjärrkontrollen... Gäller att passa på! :-D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så fina! Härlig bli ni hade till bröllopet! Är allt bra? Här är det lite ensamt, jag har knappt sett till Martin de senaste veckorna, han har varit på aikidoläger under påsken, jobbat massor och nu är han i Amsterdam... Och Julia fick feber igår så vi har varit hemma idag alla tre, trodde de skulle kunna gå imorgon eftersom hon var feberfri hela dagen, men så hade hon lite över 38 i kväll. Så vi blir hemma imorgon också.
Ha det bra!
Kram, Sandra

Postat av: Annika

Vilka fina LO:s. Ser ut som riktigt härliga papper som du hade satt ihop på Goding-LO:n, den borde man se i verkligheten. Just married är ju kanonläcker också, riktigt snygg blå färg på bilen!

2008-04-06 @ 10:47:18
URL: http://fotodagbok.sajk.com
Postat av: Camilla

Halloj!!
Vad fin mammas godig är,papprerna ser verkligen läckra ut.
Den andra har jag ju spanat in i galleriet på Scrappiz,kanon läcker med.
Allt bra?

2008-04-06 @ 11:44:09
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback