Det är nytt nu...

... mitt bantande... Har kört VV under början av året, men sista dryga månaden har mitt schema krockat alldeles förfärligt med deras tider varför jag inte kunnat gå dit och väga mig = fusk och dålig motivation...
Efter att ha korsförhört Petra häromveckan på vår lilla miniscrapträff kom jag fram till att jag måste prova GI. Igår började jag med rivstarten, ska testa med två veckor sen får vi se hur jag känner och hur det går!
Det känns bra så här långt iallafall!

I helgen som kommer ska vi förhoppningsvis byta plats på datorn och scraphörnan. Ska bli så härligt att få lite space!! Längtar efter att få köpa fler hyllor och sätta upp!

Nu ska jag se på Sverige campar och dricka te med min käre make!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha du, här har jag istället börjat på VV nu! Jag har dock aldrig testat GI, ska bli kul att höra vad du tycker om det. Vi har en företagskurs jag går på, hoppade på den lite sent, men har i alla fall gått tre veckor nu. Fast idag var det ingen vägning eftersom vår konsulent inte kunde.
Lycka till med GI:andet!
Kram, Sandra

Postat av: Camilla

Hoppas det funkar bra med GI för dig,ska bli spännande att följa dig,har inte kört det mer än att lagat en del recept ur boken jag har

Hoppas allt är bra annars!!
Kram

2008-04-08 @ 22:46:00
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Sandra

Japp, vore kul att ses! Kommer du på träffen nästa helg? Jag hoppa skunna komma och scrappa då i alla fall! Ha det bra!

2008-04-10 @ 19:27:59
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback