Scrapträffen

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och fotat mina LO's från träffen i helgen. Det var fantastiskt roligt och jag fick förvånansvärt mycket gjort. Tror jag stannade på sju LO's. Längtar redan till nästa gång... ;-P

Den första är från lördagens skisstävling. Tyckte först att den var hysteriskt turkos... Men när jag fick på lite vitt blev jag riktigt nöjd med resultatet!! Fast fotot av LO'n är kanske inte det bästa...image137

Nästa är en lift av Petras LO i en tävling som Rosario på Papp och Scrapp hade.

image138

"lilla snigel" handlar om Stellas absoluta favoritlåt för tillfället... Gjorde den det sista jag gjorde på lördagkvällen innan jag gav upp och åkte hem... Tycker dock att den blev ganska charmig faktiskt... Gillar fotot på Stella där hon sitter och iakttar snigelns framfart.

image139

Nu måste jag göra dotra redo för dagis och sedan åka till mitt första "riktiga" arbetspass på nya jobbet. Är lite nervös måste jag erkäna! Återkommer med fler layouter senare!
Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Petra

Älskar färgerna i den första LO'n. De ser lite konstiga ut på datorn, men jag har ju sett den i verkligheten ;)
Stjärnorna var verkligen pricken över i.
Kram

Postat av: Camilla

Så fina allihop,gillar lilla snigel mycket, fina färger.(det är min absoluta favvo cardstock du använt till den)Jag gick ju inte runt nåt på träffen och kikade på vad andra hade för sig,vart bara att man pratade med dom vid sitt bord.

Kram

2007-10-09 @ 12:26:29
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback