Hmm... här händer det inte mycket...

Går igenom en liten livskris just nu, tänker inte gå in på detaljer...
För att rensa tankarna pysslar jag lite allt som oftast! Har börjat så smått med julkorten, men inspirationen vill inte riktigt infinna sig, trots att jag köpt flera nya roliga stämplar och supersnygga embossingpulver... Det blir mao korta stunder i taget. Oftast kommer jag dessutom på att det är roligare att scrappa och börjar med det istället!
Idag är det ju skapligt ljus, så det kan faktiskt hända att jag tar mig i kragen och fotar, men man vet inte...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter jobbigt, hoppas allt snart känns bättre! Här blir det så många julkort jag känner för, än så länge tror jag att jag gjort 6 st. Om alla MÅSTE få blir det bara ett tråkigt måste och det vill jag inte... Ser fram emot nya alster här!
Kram, Sandra

Postat av: Petra

Aj då, det låter verkligen inte något vidare. Jag finns här om du känner att du behöver en utomstående att "spy galla över" ;)
KRAM

2007-11-03 @ 18:42:22
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Camilla

Låter inget bra Sara,hoppas allt ordnar sig!Och pyssla på när du kan,när jag mådde riktigt skit så mådde jag faktiskt som allra bäst när jag satt mig ner och pysslade och kunde koppla bort allt annat.Så är det fortfarande för mig faktiskt att jag mår bra då när jag sitter ner och scrappar.
KRAMAR OM!!

2007-11-04 @ 19:54:09
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback