Lite alster

Jag har scrappat lite igen. Trots att jag egentligen borde plugga kan jag inte låta bli att sätta mig och pyssla en stund när Stella somnat. Det är ju så roligt och avkopplande!
Först ut är en LO som faktiskt legat färdig i säkert en månad, men den åkte med i den allmänna fotograferingen idag...,

buse

Det är den enda 12x12 som jag har gjort sedan jag upptäckte tjusningen med lettersize... Men det är ju också ett himla trevligt format så jag är övertygad om att jag kommer växla tillbaka ibland!! :-)

Nästa är en bild från en skidresa till Idre med några vänner. Vi tre brukar alltid ta såna här kort på oss när vi gör någonting, tycker det är lite roligt även om vi inte syns helt allihop... *fniss*

idre

Sedan har jag gjort en LO som jag tyckte blev himla gullig!! Lite dassig i färgerna och oskarp på fotot bara, men det är ju som det är.

glad i bad

Den sista gjorde jag igår. Några av alla de saker jag är här och nu. Upptäckte att jag visst blivit lite nykär i min dymo... Såg nu när jag kollade igenom bilderna att det var mycket sånt!!
Är mycket glad att Annika övertygade mig på storträffen hur bra det är med en xyron!! Tack snälla för att jag fick testa din!! Många saker har ju blivit rasande mycket enklare med den! Tex bandet i kanten på denna LO hade aldrig suttit där utan...

60740-79

Nä, nu är det väl dags att åter stoppa näsan i böckerna en stund!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback