Scrapträff

Idag har jag varit på scrapträff, det var väldigt trevligt!! Som vanligt tog det hemskt lång tid innan jag kom igång med något, men det är ju så trevligt att sitta och kolla vad alla andra gör...
Till slut fick jag iallafall till två LO's. Vet inte riktigt om de är helt färdiga men för nu får de duga...

nyfiken

Den första är på Stella från i höstas/vintras. Tack Petra och Sandra för lån av Reva och dies... Det blir ju så fint med de där stooora bokstäverna! Tack även för tipset med "bubbelkanten" mha hörnstans... Smart! Måste genast köpa en large...

fotboll

Här är från i höstas när jag och älskling var på fotboll... Svårt att göra en "grabbig" LO, vad ska man dekorera med??
Det var dagens produktion, men jag hittade en gammal LO som låg i lådan som jag inte visat. Det är bilder från en av de första fina vårdagarna när mamma och jag var i Valla och Gamla Linköping med Stella.

vår

Det var allt för den här gången... Kul att kunna lägga upp lite bilder på nåt jag skapat för en gångs skull... :-D

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fina layouter!!

Postat av: Sandra

Jag tycker de är klara! Fast jag har ju inte speciellt mycket dekorationer på mina LOs... Kul att se att det är fler än jag som kör svart, vitt och beige/kraft :-)

2007-06-02 @ 20:47:33
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Skumpis

Tack för dina rader i min gästbok :-) Vilka fina LOs du gjort. Jag gillar framför allt "Nyfiken". Väldigt välbalanserad och lagom dekorerad. Finfin!

2007-06-03 @ 15:38:24
URL: http://skumpis.blogspot.com
Postat av: Petra

Ja, visst är det svårt med grabbiga LO's. Det blir liksom inte mycket kvar att använda när man inte får slänga dit hjärtan och blommor ;) HiHiHi
Tack för trevligt sällskap igår!
Kram!

2007-06-03 @ 19:39:40
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Karin Stjärne Nordqvist

Vad har du för font på den översta? Superfint!

2007-07-10 @ 10:30:42
URL: http://tidsoptimist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback