Inget är som väntans tider...

Idag kommer de och installerar vår braskamin! Ska bli så mysigt tycker jag! Jag gick upp tidigt för man vet ju aldrig när de kan tänkas dyka upp, men ännu har ingen synts till. Bara att sitta här och vänta...

Midsommar var trevlig trots det obligatoriska regnet... Var hos Per och Anna och grillade. Grillningen lyckades bli färdig precis innan det började, tur det, för sen slutade det inte mer den dagen... Men det gjorde inget, vi satt på altanen med tak över huvudet och infravärme! Båda barnen somnade snällt strax efter nio, kors i taket!
Midsommardagen var lagom seg med dåligt väder, gjorde inget speciellt. Igår målade vi lite, mormor lånade Stella några timmar på dagen. Lina och Olle var här en sväng och visade upp sina skruttisar, de hade vuxit massor!!

Återkommer förhoppningsvis med tjusiga bilder på min kamin :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vet inte hur ofta du kollar här, men tänkte i alla fall meddela att jag, Camilla och Karin tänkte ha en liten miniträff här hemma imorgon torsdag, runt kl 18. Om du har tid och lust är du också välkommen!

Postat av: Sandra

Ok, det blir säkert fler gånger, för Camilla kan inte träffen 21/ heller... Ha det så kul med planerandet!

2007-06-27 @ 22:15:05
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej
Då är boken din!Vi ses inte ikväll ser jag och jag kan inte på lördag så vill du hämta den här eller ta det nästa gång vi ses?jag kan tyvärr inte komma nästa träff heller.

2007-06-28 @ 08:03:16
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback