Födelsedagsbarn

Idag fyller min stora lilla tjej 2år. Kan inte fatta hur fort tiden har gått... Två av favvopresenterna var gungställningen och såpbubbleblåsaren...

Födelsedagsbarn

Imorgon blir det kalas i farmor och farfars trädgård (om vädret håller i sig).
För övrigt kan jag rapportera om framgångar med sömnproblemen... De sista dagarna och kvällarna har jag fått lägga henne i sin säng, sagt sov gott och gått ut. Hon har somnat alldeles själv!! Så skönt!! Dessutom sover hon mer eller mindre hela nätterna så gott som jämt i sin egen säng. Underbart att få sova ostört! Bara att hoppas att det håller i sig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till stora damen! En sån såpbubblemaskin fick Linn av sion farfar förra sommaren och den var verkligen hur populär som helst, inte bara Linn som gillade den dessutom, hela familjen lekte med den. :-)
Nu är jag hemma från disputationsmiddag och vi har haft barnvakt och det hade gått hur bra som helst! Skönt eftersom det var första gången hon hade hand om de små trollen!

Postat av: Bea

Grattis till stora tjejen!! kan inte heller fatta att tiden går så fort - Arvid är så stor att jag ska börja jobba efter sommaren - snacka om ångest *gaah* Största tjejen tog dessutom studenten i förra veckan *ännu mera gaaah* Fattar du hur gammal man känner sig då ;-)
Ha det bra!
Kram
/Bea

2007-06-19 @ 15:34:49
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Meri

Ah....vilken underbar bild! Får lust att blåsa såpbubblor nu:)

2007-06-28 @ 11:56:20
URL: http://merycherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback