Teknikens under

Tänkte mig att jag äntligen skulle bli kompis med min scanner. Det går sådär... När jag försöker scanna en hel LO (i två omgångar) vill den hela tiden bara spara själva fotot... Har gjort om måånga gånger så nu orkar jag inte mer ikväll! Men jag scannade in ett kort som jag gjorde till kortutmaningen på scrappiz förra veckan (som vanligt skickade jag inte in). Tycker att kortet blev ganska gulligt, även om kanterna inte kom med riktigt... Alla är vi barn i början *visslar lite*

Bara för att kort

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh, den är väldigt söt! Konstigt hur scannern beter sig...
Vad gäller QK-alfabet: Studio Classic köpte jag nu för $153, vilket innebär 1071 kr ungefär. Ganska OK.
Kram!

Postat av: Sandra

Titta, där hade vi ju en kortmakare till, det var väl det jag hade för mig ;-) Jättegulligt kort! Jag har beställt lite Magnolia-stämplar och vill ha dem NU, men det tar väl tid innan de kommer, läste att de hade rätt mycket att göra...

2007-02-06 @ 22:57:37
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback