Rackarunge!!

Ikväll när vi satt i vardagsrummet i godan ro var Stella så snäll och lugn och lekte alldeles själv! Så skönt, tänkte de intet ont anande föräldrarna.... När Tobias kom ut i köket hade hon målat på diskmaskinen, kylen, frysen, väggen och karmarna. Det var även lite på hennes dörr och under lysknappen i vardagsrummet. Jag trodde jag skulle avlida... Givetvis hade hon valt den svarta kritan oxå så det syntes ordenligt! Hon var ganska nöjd med sitt verk som synes, poserar gärna...

60740-59

När jag skrubbade vitvarorna låg hon på mage och begrundade mitt arbete. Tur att hon är så söt som hon är! ;-D
Lyckligtvis kom min smarte sambo på att färgen på tapeten gick bort med suddgummi så nu är köket näst intill återställt, och den lilla målarkludden sover! *lol*

Godnatt från en Sara med förmodad träningsverk i skrubbarmen imorgon...

Kommentarer
Postat av: Petra

Aj då! Inte roligt när det händer, men förhoppningsvis ett kul minne om några år. Det var ju tur att det bara var krita och inte tusch...
Kram!

Postat av: Sandra

Jag kan inte annat än skratta! Blir det tyst ska man alltid börja fundera på vad de håller på med... Linn är inne i mitt rum och pysslar nu, och det är oroväckande tyst. Skönt att ni fick bort det i alla fall!

Vilket härligt grattis-kort, jag har haft lite svårt att använda de riktigt stora blommorna, men det var ju ett bra sätt!

2007-01-08 @ 16:28:04
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Sara

Nej men åhhh! Vilken underbar bild att scrappa du har fått! Kanske med Stellas krit-ritande som bakgrunds/mönstrat papper?

Förstår att det var mindre roligt när du satt där och suddade dock! Trots illamåendet får jag väl försöka njuta medans min lilla håller sig lugn inne i magen och inte kan hitta på allt för allvarliga rackartyg...

Superfint grattiskort förresten!!!

Kram!

2007-01-09 @ 19:55:36
URL: http://www.lillasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback