Städdag hos familjen P...

Just det, idag har vi fejat och gnott från tidig morgon. Pust, det är fortfarande inte klart på långa vägar då jag bestämt mig för att ta tag i diverse högar och ansamlingar som påbörjats när vi flyttade in i april... Medför att det tar lååång tid, men nu var jag värd en paus. Hittade min scanner och kom på att det var ju länge sen jag brottades med den, så jag scannade in lite nu med blandat resultat.

image149
Tycker det här fotot på min mellisätande dotter är alldeles oemotståndligt trots mjölken på hakan som maken kommenterade... Det är ju så hon ser ut när hon äter!!
Är väldigt nöjd med denna!!

image150
En layout till vårt bröllopsalbum. Tänker mig att det ska bli huvudsakligen svart och vitt med inslag av passande toner...

image152
Här har vi en till på samma tema, ser lite skumt ut, men bakgrunden är vit...

Nu kan jag nog inte skjuta upp saker och ting längre utan får nog vackert fortsätta städa, suck!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka härliga layouter,gillar alla men allra mest den på din söta dotter. så ser de ju ut när de äter de små.
Kram

Postat av: Sandra

Kanonfina alla tre, klart att man ska ta ett foto när det syns hur barnen är! Och mellan-LOn var SÅ snygg med pärlflossen ringlad på kanten. Gillar att du kör på svart/vitt + accentfärg!
Kram, Sandra

2007-12-10 @ 21:51:51
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback