Nu så kommer julen...

...nu är julen här! Ingen snö tyvärr, men ändå så mysigt! Igår klädde jag granen helt mot mina principer!! Det ska ju göras kvällen före julafton, men det är ju så mysigt så jag kunde inte hålla mig!
Tyvärr kan inte paketen ligga under granen då jag misstänker att dottern skulle gå bärsärkargång om fallet vore så. Hon vill ha paket NU, inte imorgon eller någon annan dag... :-P

I eftermiddag blir det lilljul hos mamma med gröt och skinkmacka, mums! Både hon och Stella var sjuka igår, men har piggat på sig idag, tur!! De var båda sjuka förra julen, vet inte vad det är för julbacill de drar på sig...
Men huvudsaken är ju att de mår bra igen! Stella var verkligen ynklig igår, 39 i temp och tittade inte ens åt sitt lördagsgodis, det är väldigt ovanligt kan jag säga!!

Har inte scrappat nåt direkt på sistone, men jag hoppas kunna göra det under julledigheten. Så inlägget får prydas av en bild på min gran istället...

image154
Ha en riktigt god jul allihop, det tänker jag ha!! :-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

God Jul!!Hoppas Stella piggnar till mera så hon orkar med tomten.Vi tjuvstartade med julfirande igår och så rullar det på i dagarna
här från o med imorgon då.
Fin fin gran!!
Julekram till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback