olika saker...

I måndags började Stella på sitt nya dagis. Till min och Tobias lättnad tycks det funka hur bra som helst än så länge. I torsdags skulle hon äta där och jag skulle hämta henne efter, då blev hon arg för att hon inte fick sova där... Hallå, man sover ju när man har ätit!! Så igår blev det sovning också och det gick bra, så jag hoppas det fortsätter flyta på i nästa vecka. En annan bra sak är att hon inte verkar ty sig till någon speciell dagisfröken, utan alla verkar funka. Så skönt om man vet att hon trivs och man slipper oroa sig!

Svärmor och jag var ute i skogen och plockade kantareller igår medans Stella var på dagis. Blev kantarelltoast på kvällen, SÅÅ gott!!

Här hemma har jag äääntligen tagit tag i min scraphörna som jag tjatat om så länge!! Var iväg och köpte mig ett litet, litet (det enda som får plats där jag ska ha det) skrivbord häromdagen, tyvärr fanns inte hyllorna som jag tänkt mig inne, så det är bara halvfärdigt, men ändå!! Jag har färdigställt de LO's som jag påbörjade på träffen förra helgen. Är så skönt när man kan ha grejorna framme och sätta sig tio minuter här och tio minuter där!! Kommer nog bli jättebra tror jag!

Har inte orkat fota än, men om jag hinner/orkar idag ska jag lägga ut dem så det äntligen kommer lite pysselrelaterat här i bloggen... :-P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men NÄR kommer dina LOs? ;-) Härligt med scraphörna! Och kantarelltoast!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback